Klacht Toptickets.nl: Verkeerde kaart, onpersoonlijk en te duur.

Klachtnummer
# 338344
Gebruiker
ticketsdolf1
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op de naam van eer altist zocht ik op Search engine. Er verscheen een bestelsite. ik heb twee tickets besteld op de beste plaats. ik moest 120 euro afrekenen. na een dag kreeg ik de tickets met 26 euro elke kaart. totaal dus 54 euro op balkon waar je geen goed zicht hebt. de kaarten staan ook niet op mijn naam.
dit is niet goed en voel ik me bedrogen. ik heb teruggemail dat ik mijn geld terug wil. ik hoor geen reactie en staat een nummer dat je kan bellen. daar sta ik telkens op hoge nummers en nu op nummer 9 en komt geen verandering in.
dit vind ik niet goed en lijkt op een oplichting.

De oplossing

afpraken nakomen. als er veel geld wordt gevraagd, ga ik ervan uit dat ik de goede kaarten heb en niet verkeerde kaarten met nepprijzen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Toptickets.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toptickets.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen