Klacht Topticketshop: Geen restitutie

Klachtnummer
# 450249
Gebruiker
BoterBongo#559
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Topticketshop geeft geen restitutie bij een annulering voor een gebroken heup met een revalidatie periode van 6 maanden aangezien dit buiten de Corona valt en hun website dit wel aangeeft, en ondanks dat ik gecorrespondeerd heb met medische gegevens schuiven zij dit af met overmacht

De oplossing

Mijn geld terug vragen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topticketshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen