Klacht Topticketshop: Geen restitutie bij wijziging van het concert

Klachtnummer
# 443324
Gebruiker
bluesky
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege coronavirus is het cenert voor Andrea Bocelli in maart 2010 verplaatst naar eind januari 2021. Het nieuwe schema past niet bij ons en Topticket wil het geld niet teruggeven.

De oplossing

Ik wil dat Topticket terugbetaald wordt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topticketshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen