Klacht Topticketshop: Ik vind het belachelijk dat ik opgescheept wordt met een voucher, ik wil mijn geld terug

Klachtnummer
# 522873
Gebruiker
kamper
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Concert van Celine Dion, wat weer verplaatst is , nu naar september 2022. Ik wil graag mijn geld terug maar wordt blij gemaakt met een voucher. Als ik dat niet wil krijg ik pas mijn geld terug in November 2022. Wat schetst mijn verbazing, ze verkopen nu tickets voor Celine Dion , voor september 2022 en de duurste zijn al uitverkocht. Hoezo krijg ik nu dan geen geld terug? En als ik mijn tickets "teruggeef" kunnen ze deze toch ook weer verkopen?

De oplossing

Zorgen dat ik mijn geld terug krijg ipv een voucher

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topticketshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen