Klacht Topticketshop: Krijgen een voucher, krijgen nooit ons geld terug.

Klachtnummer
# 466968
Gebruiker
Kim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vanwege corona is het evenement waar wij kaarten voor hadden gekocht afgelast. Nu krijgen wij een voucher. De voorstelling waar wij heen zouden gaan is verplaatst naar de maanden oktober - november. Hier hebben wij geen voorrang gekregen op tickets, geen voucher te bekennen waardoor we de nieuwe kaarten niet konden kopen.
Ze doen geen enkele moeite om ons tegemoet te komen.

Wij willen nu ons geld terug omdat wij niet 1 2 3 gebruik zullen maken van de voucher. Het bedrijf geeft aan dat de enigste optie een voucher is en dat wij nooit ons geld zullen terug krijgen.

De oplossing

Vriendelijke klantenservice ipv elke keer hetzelfde verhaaltje op te hangen. Ik wil mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topticketshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen