Klacht Topticketshop: Verkeerde vak nummer gekregen waarvoor ik niet betaald heb.

anne bruines

Ik heb het verkeerd vak nummer gekregen voor het concert van Queen. Ik heb mijn ticket gekocht op 25 september 2019 en ik kreeg het vak 213 stoelen naast elkaar maar op mijn ticket staat vak nummer 207 rij 11 stoel 210/211. Even om er bij aan toevoegen, vak 213 zit op de lange zijde 2e rang schuin van het podium, vak 207 zit op de korte zijde 2e rang achterin in de zaal. Dat is niet het vak waar ik voor betaald heb. Ik heb al gebeld naar topticketshop maar hun konden helaas niks meer aan hun persoonlijke fout doen omdat het concert al 3 jaar is uitverkocht is. Ik krijg een compensatie van 15 euro per ticket maar dat vind ik niet acceptabel omdat ik al zo lang zit te wachten op dit concert en dan wordt het verpest omdat ik eerst vooraan zat en nu achteraan. Door een typ-fout van het personeel van topticketshop. In het systeem bij hun op de computer staat er ook bij mijn ordernummer 4462665 het vak 213.
Het concert is morgen al, ik wist niet ik hier naar toe een mail kon sturen. ik verwacht niet dat ik terug vooraan kan zitten maar ik hoop wel dat ik meer dan 15 euro terug krijg want ik baal hier echt enorm van.

Ik wil geen compensatie van 15 euro. De tickets die ik gekocht heb waren 228 euro en ik wacht al 3 jaar op het concert om dat kan 15 euro niet zomaar even goedmaken. Door een typ-fout. 1 foutje heeft heel mijn avond verpest.

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Topticketshop?