Klacht Topticketshop: Wij willen ons aankoopbedrag terug ontvangen.

Klachtnummer
# 453550
Gebruiker
gedupeerde#2
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben 2 kaarten gekocht bij Topticketshop, voor het International Blues festival Grollo, 230 Euro.
In verband met corona, is dit verplaatst naar 11 juni 2021.
Wij zijn 60 echter plussers, risico-groep ivm corona, en we zijn dus voorzichtig. Wij gaan volgend jaar dus zeker nog niet naar zulke grote mensenmenigten. We willen ons aankoopbedrag terug. Topticketshop werkt absoluut niet mee.

Gewenste oplossing


erop toezien dat Toptickets over gaat tot terugetaling van ons aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Topticketshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen