Opgelost door Topticketshop: Wil mijn geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 483649
Gebruiker
Anita
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had 2 tickets besteld voor een concert. Nu voor de 2de keer uitgesteld.
En een nieuwe datum voor in oktober 2021. Maar ik geloof niet dat dat ook doorgaat. Ik heb meerdere emails gestuurd, ook antwoord gekregen maar ze willen het geld niet terug geven.

De oplossing

Dat Toptickets mijn geld terug geeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Topticketshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anita
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld is terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Topticketshop?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen