Klacht Topvloeren: Geleverde kleurolie niet juist.

Wageningen

In april jl. hebben wij bij Top Vloeren Veenendaal een vloer gekocht. Het betrof een wit geoliede eiken vloer. Omdat wij de vloer iets donkerder wilden hebben heeft verkoper Eric ons een kleurolie geadviseerd. Eric heeft voor ons een test gedaan met een kleurolie op een plank van de vloer die wij wilden kopen. Wij waren zeer tevreden over het kleurresultaat en hebben hierop de koop gesloten.

Onlangs heeft een parketteur de vloer geolied met de kleurolie die ons is meegegeven door Top Vloeren. Nadat de kleurolie was aangebracht zagen wij tot onze grote schrik dat het niet de juiste kleur was als de kleur die voor ons was laten zien door verkoper Eric. We zijn hierop terug gegaan met foto´s waarop het kleurverschil goed te zien was. Verkoper Eric stelde ons in het gelijk.

Tot onze verbazing en woede liet hij weten dat het erg jammer is dat het zo is uitgepakt voor ons en dat Top Vloeren helaas niks voor ons kan doen.

Wij hebben contact opgenomen en een klacht ingediend bij de vestiging Veenendaal en het hoofdkantoor van Top Vloeren in Amersfoort. Helaas laten ze niks van zich horen.

Wij verlangen dat òf de vloer wordt geschuurd door een professioneel bedrijf en dat de juiste kleurolie wordt geleverd én aangebracht door een professioneel bedrijf, óf ons geld terug.

Wij vinden dat Topvloeren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Topvloeren?