Wij vinden dat Topvloeren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Topvloeren: Vloeren niet retour
Details
Klacht
Bij aanschaf van een PVC-vloer hebben we expliciet aan de medewerker gevraagd of we pakketten PVC konden retourneren als bleek dat we overhielden. We hadden al gezegd dat we wat ruim gerekend hadden, en de meneer verzekerde ons dat het geen probleem zou zijn dichte pakketten te retourneren.Toen de vloer eenmaal gelegd was door Topvloeren, waren er nog 5 dichte pakketten (totaal waarde van ruim E 300,-). Dus wij gingen terug naar de winkel de overgebleven pakketten retourneren. De medewerker die wij hadden gesproken was niet aanwezig. De meneer die ons te woord stond vertelde ons botweg dat we niet konden retourneren; dat kon alleen met de goedkope vloeren. Op ons verweer dat de andere medewerker ons dit had verzekerd kregen we als antwoord: " Tja, hij kan liegen of jullie liegen. " PARDON?!?!? Zo ga je echt niet met klanten om die voor meer dan E3500 vloer hebben afgenomen. Wij willen ons geld terug.
Gewenste oplossing
De dichte pakketten worden retour genomen en wij krijgen ons geld ons.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.