Opgelost door Toris Trading: Geen levering na betaling

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 103374
Gebruiker
Anton
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een week nog geen levering van bestelling na betaling met I deal. Het product zou op voorraad zijn volgens de site. Bedrijf reageert niet op bellen Whatsappen. Terwijl op de site staat we bellen u 's avond terug bij geen gehoor. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik mijn bestelling nog ga ontvangen. Mijn bestelling zal wel een besteling worden!!!!!!!!!!

De oplossing

Levering van bestelde goederen en reageer gewoon naar je klant. Dit beloof je ook op je site.

2 reacties

  1. Auteur
    Toris Trading
    Datum
    Geachte heer,Erg vervelend en vreemd dat er niet door ons gereageerd is. Onze welgemeende excuses hiervoor. De door u bestelde lamp was in de gewenste kleur niet op voorraad. Deze is wel door ons besteld en zal begin aankomende week bij ons binnenkomen. Hierna zullen we deze meteen versturen en u hiervan een bevestiging sturen met het bijbehorende track & trace nummer.Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag.Met vriendelijke groet,Toris, Light up your Life!
  2. Auteur
    Anton
    Datum
    Bedankt voor de reactie. Dit vind ik een goede oplossing. Heb alleen wel een tip. Meld het de klant even wanneer zij hun product ongeveer kunnen verwachten.
    Ik heb echt de voicemail ingesproken en heb een whatsapp gestuurd. Kan namelijk zien dat het nummer voor het laatst dinsdag om 07:28 uur online is geweest. Gr. Anton

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Anton
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Toris Trading?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen