Opgelost door Toris Trading: Geen levering na betaling

Anton

Na een week nog geen levering van bestelling na betaling met I deal. Het product zou op voorraad zijn volgens de site. Bedrijf reageert niet op bellen Whatsappen. Terwijl op de site staat we bellen u 's avond terug bij geen gehoor. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik mijn bestelling nog ga ontvangen. Mijn bestelling zal wel een besteling worden!!!!!!!!!!

Levering van bestelde goederen en reageer gewoon naar je klant. Dit beloof je ook op je site.

Toris Trading
    Geachte heer,Erg vervelend en vreemd dat er niet door ons gereageerd is. Onze welgemeende excuses hiervoor. De door u bestelde lamp was in de gewenste kleur niet op voorraad. Deze is wel door ons besteld en zal begin aankomende week bij ons binnenkomen. Hierna zullen we deze meteen versturen en u hiervan een bevestiging sturen met het bijbehorende track & trace nummer.Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag.Met vriendelijke groet,Toris, Light up your Life!
    Anton
    Bedankt voor de reactie. Dit vind ik een goede oplossing. Heb alleen wel een tip. Meld het de klant even wanneer zij hun product ongeveer kunnen verwachten.
    Ik heb echt de voicemail ingesproken en heb een whatsapp gestuurd. Kan namelijk zien dat het nummer voor het laatst dinsdag om 07:28 uur online is geweest. Gr. Anton

Anton

Ook een klacht indienen over Toris Trading?