Klacht Toshiba Nederland: Lange reparatie laptop

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286238
Gebruiker
D.H.W. Dekkers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 4-10-2017 mijn Toshiba laptop ter reparatie aangeboden bij BCC die de laptop naar een centraal reperatie bedrijf hebben gestuurd. Zij behorenen de laptop binnen 5 a 6 weken gemaakt te hebben. Toen dit niet het geval was, heb ik contact opgenomen met BCC, waarna zij het reparatie bedrijf hebben gebeld en er werd tegen hen gezegt dat Toshiba 60 dagen hanteert. Tot zo ver prima. Na de 60 dagen ben ik weer naar BCC gegaan. Zij hebben het reparatie bedrijf weer gebeld. Die vertelde dat ze op onderdelen zitten te wachten van Toshiba. Hoe kan dit zo lang duren? Ik ben nu al 11 weken mijn laptop kwijt!

De oplossing

Voor het nieuwe jaar mijn gemaakte laptop terug.

2 reacties

  1. Auteur
    D.H.W. Dekkers
    Datum
    Op 2 januari nog geen enkele reactie van Toshiba.
  2. Auteur
    D.H.W. Dekkers
    Datum
    Toshiba betreurt in een reactie na het bericht van 2 januari de lange reparatieduur, maar zegt niets te kunnen doen, behalve 'over de schouder' mee te kijken met de reparatie en op de onderdelen te wachten. Daar wordt het dus niet beter op. Onderdelen kunnen van over de gehele wereld binnen een paar dagen bij je thuis bezorgd worden en dit moet maanden duren?? Toshiba heeft zijn service duidelijk niet op orde! Enige compensatie voor het ongemak is hier wel op zijn plaats.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
D.H.W. Dekkers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Op 18 januari is er nog geen enkele beweging in de reparatie. We zijn inmiddels ruim 15 weken na het inleveren van de laptop.Schandalig Toshiba!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Toshiba Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen