Klacht Toshiba Nederland: Laptop is nu ongeveer langer in reparatie dan hij ooit in gebruik is geweest!!!!!!! 

Klachtnummer
# 253669
Gebruiker
G.T. Rossum
Datum
0 reacties

Details

De klacht



Ik heb op 17 december 2016 een op 30 september 2016 gekochte Toshiba notebook Satellite PRO c70-c-1G8 ter reparatie bij afgegeven. Deze is nu al 7 weken in reparatie en nog niet gemaakt.
Ook een particulier kan haast niet zonder een computer c.q. laptop !
Ik denk dat Toshiba lak heeft aan de klanten die hun product eenmaal hebben aangeschaft. Ook het bedrijf waar de laptop gekocht is De Computer Krakers b.v. word volgens de verkoper van het kasje naar de muur gestuurd. Als een zo goed als nieuwe laptop 7 weken lang gerepareerd moet worden is er toch geen reden meer aan zou ik denken.

De oplossing

Een nieuwe laptop en wel HEEL snel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Toshiba Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Toshiba Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen