Toshiba Nederland is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Toshiba Nederland: Laptop is nu ongeveer langer in reparatie dan hij ooit in gebruik is geweest!!!!!!!
Details
De klacht
Ik heb op 17 december 2016 een op 30 september 2016 gekochte Toshiba notebook Satellite PRO c70-c-1G8 ter reparatie bij afgegeven. Deze is nu al 7 weken in reparatie en nog niet gemaakt.
Ook een particulier kan haast niet zonder een computer c.q. laptop !
Ik denk dat Toshiba lak heeft aan de klanten die hun product eenmaal hebben aangeschaft. Ook het bedrijf waar de laptop gekocht is De Computer Krakers b.v. word volgens de verkoper van het kasje naar de muur gestuurd. Als een zo goed als nieuwe laptop 7 weken lang gerepareerd moet worden is er toch geen reden meer aan zou ik denken.
De oplossing
Een nieuwe laptop en wel HEEL snel.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.