Klacht Tosker.nl: Besteld, betaald en daarna niks meer

Klachtnummer
# 439687
Gebruiker
Silviake
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Besteld via Tosker.nl, een elektrische voetvijl. Maakte via Facebook reclame.
Besteld en betaald via Bancontact app.
Daarna nog een mailtje gekregen van de bevestiging.
Dan begon het wachten, op niks…

Ik had slimmer moeten zijn en betalen via een andere manier.
Niks ontvangen en centen kwijt…

Tracking werkt niet en lijkt alsof er nooit wat verzonden is.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van de order.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tosker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tosker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen