Klacht Tosker.nl: Bestelling niet ontvangen/geen klantenservice

Klachtnummer
# 451140
Gebruiker
Laura_G
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb op 14 april een bestelling geplaatst, echter tot op heden nog steeds niets ontvangen. Ik heb meerdere malen een mail gestuurd maar krijg steeds dezelfde reactie terug. De reactie kan ik helemaal niets mee. Ook heb ik gevraagd waar ik een klacht in kan dienen en of ik mijn bestelling ongedaan kan maken. Hier krijg ik geen antwoord op.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld spoedig terug ontvangen en de bestelling annuleren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tosker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tosker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen