Klacht Tosker.nl: Betaald en bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 440532
Gebruiker
Lennie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 april bestelling gedaan en betaald. 2 berichten ontvangen 1.’Bedankt voor uw bestelling’ , 2e bericht : uw bestelling is onderweg.
Nog steeds niets ontvangen en reageren niet op vragen.

De oplossing

Dat er contact wordt opgenomen met het bedrijf

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tosker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tosker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen