Klacht Tosker.nl: goederen gekocht nooit ontvangen

Klachtnummer
# 454461
Gebruiker
Belin71
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 16 mei 2020 een apparaat gekocht voor mijn hond. En ik heb het nooit ontvangen. Wel een zogenaamde mail ontvangen met een track&tracé nummer die niet klopt en als je een email stuurt dan klopt t mailadres niet.

De oplossing

ik wil graag dat t bedrijf nu eens aansprakelijk gesteld word want zoals ik nu lees zijn een hoop mensen gedupeerd. Ze mogen er niet mee weg komen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tosker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tosker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen