Klacht Tosker.nl: Mijn bestelde en betaalde order van 9 april niet ontvangen.

Klachtnummer
# 454364
Gebruiker
Channie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 9 april iets besteld en betaald, ik heb nog steeds niets ontvangen. Ze sturen een zelf gemaakte track & trace waar je helemaal niets mee kunt, Ik heb al zoveel mailtjes gestuurd dat ik mijn geld terug wil, de enige reactie die ik nog ontvang is steeds hetzelfde standaard mailtje dat mijn bestelling zogenaamd onderweg is.

De oplossing

Ik wil dat mijn geld teruggestort wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tosker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tosker.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen