Klacht Tosker.nl: tosker levert niet werkende vacupedi in kapotte doos

Birga

Vandaag dan toch eindelijk mijn PediVacu ontvangen. Vraag niet hoe!! De doos was helemaal kapot. Er ontbrak een schoonmaakborsteltje en het apparaat kon niet worden opgeladen. Dit is nog erger dan het helemaal niet ontvangen van het product, want ik had al aangifte gedaan. Ze hebben nu zgn geleverd maar je kunt het gelijk weggooien. Gewoon pesterij. Zag bij anderen ook dezelfde kapotte doos en klachten over het ontbreken van onderdelen enz. Maken ze die doos expres kapot voordat ze hem opsturen? Dat moet haast wel. Pakje is verstuurd vanuit Schiedam, maar geen afzender. Wie gaat dit bedrijf stoppen? Ik zie nog steeds reclame voorbij komen op Facebook. Bestel niets via Facebook zonder eerst het bedrijf goed te checken en reviews te lezen. Het bedrijf gebruikt een bepaald rekeningnr
Dat kan toch worden nagetrokken? Als zoveel consumenten worden belazerd, gaat het om een aardig bedrag. Graag hoor ik van anderen naar welk rekeningnummer ze via I-Deal hebben overgemaakt. En hebben jullie aangifte gedaan. Ga mijn aangifte alsnog doorzetten.

Geld terugstorten

Wij vinden dat Tosker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Tosker.nl?