Klacht tot5procentkorting.nl: Geen reactie ontvangen van het bedrijf wat betreft de status van de boeking

roetgerink29

Vakantie geboekt via deze website. Bevestiging ontvangen dat de reis op aanvraag geboekt is. Na 8 dagen niks vernomen dus hebben we een mailtje gestuurd wat betreft de status van de reis en ontvingen een antwoord dat de reis helaas niet door kon gaan. Klanten moeten hier zelf dus achteraan.

Verbetering wat betreft reactievermogen van het bedrijf. Klanten niet 8 dagen in onwetendheid laten zitten.

tot5procentkorting.nl
    Geachte heer Roetgerink,

Graag wil ik hierbij reageren op uw klacht.

Allereerst vinden wij het natuurlijk vervelend te vernemen dat u een klacht heeft over Tot5procentkorting.
    Op 18 augustus hebben we naar aanleiding van uw e-mail wederom contact met de reisorganisatie gehad waar uw reis op aanvraag stond. Op dat moment kregen wij te horen dat de reis welke u graag wilde boeken niet meer beschikbaar was. Wij hebben u daarom 2 alternatieven aangeboden.
    Over het algemeen duurt het ca. 5 werkdagen voordat wij een antwoord hebben ontvangen van de accommodatie/reisorganisatie op een aangevraagde reis. Op 16 augustus hebben wij contact opgenomen met de reisorganisatie om te vragen naar de status van de aanvraag. Op dat moment was er nog niets bekend en is er een reminder uitgestuurd naar de accommodatie.
    In uw geval ben ik het met u eens dat wij u tussentijds op de hoogte hadden moeten houden van de status van de reservering en hiervoor willen wij u dan ook een reischeque ter waarde van € 25,- aanbieden voor het ongemak dat u hiervan heeft ervaren.

Ik hoop u hiermee voldoende tegemoet te zijn gekomen en wens u een fijn weekend toe.

Denise Belder
    Tot5procentkorting.nl

Ook een klacht indienen over ?