Opgelost door Totaal Woonadvies: Vertrouw de beloftes van Totaal Woonadvies niet

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 339563
Gebruiker
J. Spoelder
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In maart is bij ons keuken geplaatst. Als wij voor 1 januari 2018 10.000 euro zouden betalen zou op hun kosten een andere radiator komen of ongeveer 300 terugkrijgen als dat niet gedaan zou worden.
In oktober was dat na herhaaldelijk bellen en andere vragen van onze kant niet gedaan. Toen heb ik laten weten dat we de radiator niet meer hoefden en kozen voor het geld. Een paar andere kleine reparaties zijn uiteindelijk gedeeltelijk gedaan. Maar afgelopen maandag ben ik weer naar de zaak gegaan en zou ik na nog weer een telefoontje door hen teruggebeld worden de volgende dag. Nu is het donderdag , maar nog steeds niets gehoord

De oplossing

Gewoon alles netjes afhandelen en dingen die ze beloven doen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Totaal Woonadvies hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Spoelder
Datum
Uiteindelijke oplossing
11 januari komt nu iemand langs, maar over teruggaaf van geld wordt met geen woord gerept. Monteur is nu langs geweest en heeft het probleem nu naar volle tevredenheid opgelost. Afgesproken is dat 200 euro overgemaakt gaat worden en hoewel ik dacht dat er afgesproken was dat dat 300 zou worden, ben ik daarmee akkoord gegaan. Mensen die onze keuken net als wijzelf erg mooi vinden, zal ik zeker aanraden om desondanks goed na te denken of Totaal Woondadvies wel het beste adres is.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Totaal Woonadvies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen