Klacht Totaalbed.nl: Nieuw bed besteld maar gebruikt bed gekregen

Selma1555

Wij hebben een bed besteld, waarbij tijdens de bestelling alles misging wat betreft de maat en poten. Uiteindelijk zijn we daar zelf achter gekomen en hebben we dit nog op tijd kunnen laten corrigeren. Vervolgens kwamen wij tot onze grote schrik erachter, dat wij geen nieuw bed hadden gekregen, maar een bed dat al eerder gebruikt is.

Dit was tijdens het slapen gelijk al voelbaar. En…!!! Er zat een grote gele vlek op het matras!! Na wat foto’s te hebben gemaild en gebeld naar de winkel kregen wij te horen dat het inderdaad om een vochtvlek gaat en dat het matras nat is geweest en dat deze situatie opgelost moet worden.

Zij stuurden de foto’s door naar de klantenservice. Hierop kregen wij na een week wachten een vreemde reactie dat de garantie van 2 maanden helaas voor ons was verlopen en dat ze uit coulance wel een matrashoes wilden toesturen.

Onze reactie was hierop dat de proefperiode van 90 dagen nog lang niet is verlopen en dat het een zeer kwalijke situatie is dat we betaald hebben voor een nieuw bed, maar een gebruikt bed hebben gekregen.

Om deze reden hebben wij aangegeven, dat wij geen vertrouwen hebben en dat wij willen dat het bed opgehaald wordt en dat wij ons geld terug willen ontvangen. Hierover zouden wij gebeld worden op een afgesproken datum. Ook dat gebeurde niet.

Vervolgens hebben wij zelf weer contact opgenomen en een medewerker kon in hun systeem zien dat ons verzoek was ingediend en dat wij een telefoontje van hen kunnen verwachten, zodat ze het bed kunnen ophalen.

Weer werden wij niet gebeld, dus hebben wij weer contact gezocht en toen kregen wij te koren dat ze niet wisten waar het om gaat wat de klacht is en dat er absoluut geen sprake is van geld terug bed ophalen situatie. Terwijl een medewerker heeft voorgelezen wat er stond genoteerd. Vanwege het ontkennen en niet nakomen van afspraken heb ik aangegeven dat ik alle gesprekken heb opgenomen.

Hierop besloot de medewerker ons een reglement toe te sturen en alles per mail te communiceren. In deze mail wordt aangegeven dat zij met een oplossing van een matrashoes kwamen en dat wij ons geld niet terug kunnen krijgen en bieden zij de mogelijkheid om contact op te nemen met de winkel om alsnog naar een oplossing voor het slaapcomfort te kijken.

Ze houden zich naar ons idee doof voor het feit dat wij aangeven dat wij voor een nieuw bed hebben betaald en een gebruikt bed hebben ontvangen.

Wij willen graag hulp zodat het bed wordt opgehaald en wij ons geld terug krijgen. Door het niet nakomen van afspraken slechte service en levering van verkeerde product hebben wij totaal geen vertrouwen en willen wij absoluut geen zaken meer doen met hen.

Totaalbed.nl
    Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet op tijd teruggebeld bent, onze welgemeende excuses voor dit ongemak. De allereerste melding dat er bij u iets niet naar tevredenheid zou zijn ontvingen wij van het betreffende filiaal op 10 maart jl., ruim 2 maanden na levering. Normaliter behandelen wij dit soort meldingen uitsluitend binnen 2 maanden na levering. Echter hebben wij voor u een uitzondering gemaakt en hebben u kosteloos een nieuwe hoes voor uw matras geboden.

Zoals in ons eerdere contact al aangegeven, hebben wij de betreffende boxspring speciaal voor u laten maken en is er zodoende geen sprake van een gebruikt bed.
    Wij zullen daarom niet ingaan op uw verzoek de koop te ontbinden en het geld retour te storten.

Eventuele comfortklachten kunt u opnemen met het betreffende filiaal. U heeft immers recht op de 90 dagen omruilgarantie indien u niet tevreden bent over het comfort van het gekozen (top)matras.

Totaalbed.nl
    U heeft het bed geleverd gekregen op kleur en maat volgens uw bestelling. Na melding van de klacht na ruim 2 maanden hebben wij u een passende oplossing geboden.

Selma1555
De aangeboden oplissing was een matrashoes wat we over een rottende natte matras mochten doen. Hiermee bevestigen jullie jullie oplichterih! Wij hebben iets ontvangen wat van binnen aan het wegrotten is!! Wij hebben dat niet besteld en dat betekent letterlijk oplichterij...!!! DAAR GAAN WIJ GEEN ZAKEN MEER MEE DOEN!!!

Ook een klacht indienen over Totaalbed.nl?