Klacht Totaalbed.nl: Totaalbed weigerde de extra kosten voor eigen rekening te nemen en ontkent alles!!!

sam

DE KLACHT
Extra kosten door fout van totaalbed!!!
Enige weken geleden bestelden wij een boxspring van totaalbed. Toen werden wij wel netjes geholpen met een bed van bijna €3000,-!!! Toen het bed eenmaal gebracht werd paste het hoofdbord helaas niet door de trap. Wij hebben van tevoren aangegeven dat wij 2 inpandige trappen hebben, die nogal stijl en krap zijn. Hier zouden ze rekening mee houden. Maar helaas paste dus het bed niet door de trap. De ruimte was daar dus te krap. Wij hebben 6 weken moeten wachten op dit bed. De bezorgers brachten het hoofdbord weer mee terug. Ik moest contact opnemen met de winkel. Zo gezegd zo gedaan, ik belde de winkel op. Deze was niet meer zo aardig als toen wij net het bed gingen kopen helaas. Ze was brutaal en niet netjes en ze gaf ons niet de kans om dingen uit te leggen. Wij moesten extra betalen voor het hoofdbord, zodat deze wel door de trap past. Wij hebben al bijna €3000,- moeten betalen voor dit bed en dan moeten we nog extra betalen? Belachelijk voor woorden!! Terwijl we netjes van tevoren hebben aangegeven hoe onze woning in mekaar zit! Dus niet ons fout, maar de fout van totaalbed!!! Wij gingen weer terug naar de winkel. Bij binnenkomst al werden we heel gek en naar aangekeken door de leidinggevende van het filiaal Utrecht. Ze keek ons aan en begon dan tegen haar college te praten, dat gaf ons sterk het gevoel dat ze over ons aan het praten was. Wat een klantvriendelijkheid! Uiteindelijk kwam ze naar ons aangelopen. Ook zij was niet netjes en voor rede vatbaar. Wij moesten maar die extra kosten betalen en basta. Maar zo werkt het helaas niet. Ook wij hebben hierover wat te zeggen. De extra kosten behoren voor rekening van de verkoper te komen en niet voor onze rekening!!! Maar omdat deze mevrouw maar niet wilde luisteren en niet netjes en niet voor rede vatbaar was, hebben wij het gesprek netjes beëindigd en zijn we vertrokken. Totaalbed is een bedrieger! Aan het begin allemaal goed en fijn, maar later zijn ze helemaal niet meer zo netjes!!!

Graag de extra kosten voor eigen rekening nemen, totaalbed!!! De kosten behoort totaalbed te betalen en niet wij!!!

Wij vinden dat Totaalbed.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Totaalbed.nl?