Klacht Totaalservice: Slechtophangen van jalousien voor een hoop geld

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 323523
Gebruiker
Hollanderin
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In september 2016 hebben wij bij Gamma Ridderkerk 5 huismerk jalousien gekocht en meteen de Gamma ophangservice erbij geboekt. Totaalprijs voor het ophangen was 250 euro een pittig bedrag voor het ophangen van 5 jalousien maar dan hoefde mijn man het niet zelf te doen en was het meteen goed gedaan dachten wij. Meteen na het ophangen bleek dat we de jalousien niet konden optrekken zonder dat ze daarbij naar beneden kwamen zetten.
De monteur verwees ons terug naar Gamma, Gamma verwees ons naar degene die het opgehangen had. Ik heb bij Bbb klussenbedrijf geklaagd, bij Gamma geklaagd, ze geven elkaar de schuld Ergens hebben we het toen maar opgegeven! Groot was mijn verbazing toen ik in april dit jaar een mail kreeg met de vraag van bbb klussenbedrijf of ik tevreden was over de uitgevoerde werkzaamheden. Op mijn antwoord dat ik niet tevreden
was is dan nog verder gecorrespondeerd want men wist niet dat ik als eerder geklaagd had, na het nogmaals verzenden van mijn eerdere mails krijg ik dan nu te horen dat de garantie van de montage verlopen is!
Waarom zenden ze dan deze mail? Ik had verwacht dat ze het probleem dan nu wel zouden oplossen.

Gewenste oplossing

Komen kijken en de jalousien zodanig ophangen dat ze als je ze omhoog trekt niet naar beneden komen zetten
Geboden oplossing
Ik heb nu voor 150 euro een VAKMAN moeten laten komen die alle jalousieen eraf gehaald heeft en op nieuw heeft geïnstalleerd. Wat we ontdekt hebben over de werkzaamheden van B&B Klussenbedrijf/Totaalservice is absoluut schandalig: 1. Meerdere gaten voor de ophanging van de Jalousieen zijn niet diep genoeg geboord en daarom waren er de koppen van diverse pluggen afgeknipt! 2. Pluggen scheef in het gat en dan de schroef in het midden dwars door de plug heen gedraaid. 3.Een gat niet diep genoeg geboord met een 6mm boor en dan als oplossing een kleinere 5 mm plug erin. LOGISCH dat geen enkele van de 5 opgehangen Jalousien bleef hangen maar naar beneden kwamen zetten.Nu hangt alles zoals het moet en kunnen we de jalousieën gewoon optrekken zonder dat ze naar beneden komen zetten.Het lag dus NIET aan het product van GAMMA zoals B&B Klussenbedrijf/totaalonderhoud steeds beweerd heeft maar wel degelijk aan de manier waarop het werk uitgevoerd is.Ditheeft mij totaal 310,-euro gekost!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    Hollanderin
    Datum
    Nog altijd geen reactie ontvangen! Kijk op deze manier gaat het dus al sinds 2016.
    Niet reageren op een klacht en hopen dat de klant het vanzelf opgeeft! Vaak zullen ze daar bij
    BBB Totaalonderhoud succes mee geboekt hebben, maar niet bij deze klant! Ik heb mijn buik ervan vol en zal doorgaan totdat mijn klacht opgelost is!
  2. Auteur
    Totaalservice
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Muller-Thissen,

    Wij hebben ons eerst moeten registreren op deze pagina, vandaar dat onze reactie later is dan verwacht.

    Aangezien het om de jaloezieen gaat die kapot waren, hadden wij u aangeraden om contact op te nemen met het Gamma filiaal waar u de jaloezieen heeft aangekocht.
    Dat heeft u destijds niet gedaan.
    Nogmaals, de defecte jaloezieen vallen niet onder onze montage maar onder het product zelf.
    Bij de Gamma had u 30 dagen retourrecht. Daar heeft u helaas geen gebruik van gemaakt en kunnen wij verder niets voor u betekenen.
    Het is jammer dat u ons hiervan beschuldigd. Op facebook hebben wij ook gereageerd op uw reactie maar helaas is deze door u verwijderd.
    Vandaar dat we nu nogmaals hier ons antwoord geven op uw klacht.
    Wij raden u aan nogmaals contact op te nemen met Gamma.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

    Met vriendelijke groet,

    BBB Klus Onderhoudsbedrijf.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Totaalservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen