Klacht Totaalvrouw.nl: Communicatie is uiterst moeizaam. 20/8 levering retour, 27/10 nog geen betaling terugontvangen

Klachtnummer
# 398553
Gebruiker
Teleurgestelde_in_totaalvrouw999
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eindelijk, na vele emails, op 2-10-2019 de bevestiging gekregen dat teruggezonden spullen retour ontvangen zijn door totaalvrouw, maar geen terugbetaling ontvangen. Moeilijk om contact te krijgen: Niet via email (telkens melding dat de mailbox vol is), maar alleen via contactformulier. Mailadres voor klacht (gevonden in de algemene voorwaarden) is niet in gebruik. Geen telefoonnummer te achterhalen.

Gewenste oplossing

Terugbetaling regelen en zorgen voor een adequate communicatie, zowel per email als telefonisch

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Totaalvrouw.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Totaalvrouw.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen