Klacht Totaalvrouw.nl: Retourzending niet terugbetaald, communicatie moeizaam tot niet mogelijk

Klachtnummer
# 399157
Gebruiker
Teleurgestelde_in_totaalvrouw999
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 20 augustus 2019 is, met een retourformulier van de website van totaalvrouw.nl de bestelling geretourneerd naar Postbus 291, 1700 AG Heerhugowaard. Binnen 2 weken zou het geld worden teruggestort. Op 24 september, na diverse reclamaties over de betaling, kwam een reactie dat de track&trace code doorgemaild moest worden, omdat de retournering niet verwerkt zou zijn. Die retournering moest in een reply op het mailbericht. Echter, telkens lukt het niet om te replyen op emailberichten van totaalvrouw.nl, omdat je telkens een foutmelding krijgt dat de mailbox vol zit. Via het contactformulier op de website op 30 september 2019 een kopie van het track&trace formulier verstuurd.

Vervolgens kwam op 2 oktober 2019 de volgende reactie:
Bedankt voor uw mailtje. Als het goed is hebben wij het geld terug naar u overgemaakt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u verder vragen heeft, zien wij graag een reactie op deze mail tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Lieke van TotaalVrouw.nl

Er is echter nooit een terugstorting geweest vanuit TotaalVrouw, half oktober weer via de website (een andere manier is immers niet mogelijk), gerappelleerd.
In de algemene voorwaarden van TotaalVrouw staat een emailadres voor klachten. Maar jullie begrijpen het al, dat emailadres bestaat niet. Uiteraard ook geen telefoonnummer op de website van TotaalVrouw.

Gewenste oplossing

Terugbetaling van retourzending van ordernummer 4112

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Totaalvrouw.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Totaalvrouw.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen