Klacht Total Dak Care: lekkage na dakreparatie

Klachtnummer
# 141772
Gebruiker
Mark &Michella
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb diverse keren via telefoon en Whats app contact opgenomen, werd me de eerste keer beloofd om terug te bellen maar tot op heden geen antwoord ook via Whatsapp niet na ik het adres heb door moeten geven.
Nadat jullie nokreparatie hebben uitgevoerd en 3 pannen hebben vervangen en om schoorsteen iets hebben aangepast, heb ik nu een lekkage op mijn dak.
Ik wil dat dit zo spoedig mogelijk hersteld word.

Gewenste oplossing

10 jr garantie, ik wil dat de lekkage opgelost word, en anders geld terug, want had geen lekkage en nadat jullie dingen hebben gedaan heb ik een flinke lekkage

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Total Dak Care is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Total Dak Care?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen