Klacht Total Dak Care: Niet geleverd, wel betaald

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 114279
Gebruiker
F.A. Wisse
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op dinsdag 26 mei is personeel van Total Dak Care hier bezig geweest met onderhoud van het dak. Er zou ook voor en achter nieuwe vogelwering aangebracht worden.
Voordat ik betaalde vroeg ik of ook aan de voorkant van de woning nieuwe vogelwering aangebracht was. Men verzekerde mij dat dit gedaan was toen wij even weg waren.
Men ging er blijkbaar van uit dat iemand van 80 jaar het dak niet opging om het te controleren.
Dat heb ik de volgende dag wel gedaan en toen bleek dat er geen vogelwering aangebracht was aan de voorzijde.
Ik heb hierover gebeld en men vroeg om mijn banknummer zodat het bedrag van
€ 234.- terugbetaald kon worden. Dat is tot op heden niet gebeurd.
Ik heb hierna nog diverse keren gebeld maar dat had geen resultaat.

De oplossing

Telefonische afspraak is dat het teveel betaalde terug gestort zou worden.
Ik heb al 2X op verzoek van Total Dak Care mijn rekening-nummer gemaild.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Total Dak Care is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    F.A. Wisse
    Datum
    Het komt er op neer dat ik opgelicht ben.
    Ik raad iedereen af om met Total Dak Care zaken te doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.A. Wisse
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Total Dak Care?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen