Klacht Total Energie: Ik krijg nog geld na 8 maanden

Klachtnummer
# 356284
Gebruiker
Iris
Datum
1 reactie

Details

De klacht

6 verkeerde eindafrekeningen in total’s voordeel.
Er is een verkeerd bedrag neergezet bij wat ik heb betaald 70 i.p.v. 324, ik wacht nog steeds op 165,67.
Ook ik ga radar weer op de hoogte stellen van deze fratsen.
Inmiddels is het namelijk een mooie 8 maanden verder namelijk.

De oplossing

165,67 naar mijn rekening overmaken.

1 reactie

  1. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen. Van mijn collega's heb ik vernomen dat wij u gisteren geprobeerd hebben om te bellen. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wij zullen u vandaag nogmaals proberen te bereiken.

    Met vriendelijke groet,

    Anne

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen