Klacht Total Energie: Niet goed geïnformeerd malafide verkoop praatjes

Cliff

Ben sinds kort klant en volgens hun verkopen hoefde ik geen opzegvergoeding te betalen bij mijn oude leverancier engie nu blijkt engie toch 100euro per product te rekenen nu weet klantenservice van totaal niet hoe dit zit en moet ik het maar met mijn oude leverancier oplossen

Het oplossen of de opzegvergoeding betalen en een goed gesprek hebben met hun verkopers

Total Energie
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Ik zal aan mijn collega vragen om dit voor u uit te zoeken.

Mijn collega zal contact met u opnemen.

Met vriendelijke groet
    Emelie

Cliff
    Ik mag het contract bij hun opzeggen zonder boete dus eigenlijk heb je er niks aan.
    Total energie beslist geen aanrader goed opletten want de verkopers vertellen je alles zolang je maar een contract afsluit zijn er daarna problemen kan de klant het zich bekijken dus ik verwacht niks van ze en zal ook iedereen afraden om met hun in zee te gaan

Cliff
Ik mag zonder opzeg boete over stappen naar andere energie leverancier Dus ze hebben geen oplossing aangeboden alleen iets om zo snel mogenlijk van een in hun ogen een lastige klant kwijt te raken

Ook een klacht indienen over Total Energie?