Opgelost door Total Energie: Onbereikbaar

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 646542
Gebruiker
AK2021
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Total Energie is telefonisch onbereikbaar, ik heb denk ik al 15 keer gemaild en er wordt nooit terug gereageerd , geen enkele reactie
Behoorlijk onbeschoft en klantonvriendelijk
Als ik ingelogd ben op mijn total energies kan ik nooit mijn facturen zien , mijn verbruik niet , helemaal niets
Er wordt niets meer gedeeld , ik zie alleen mijn naam staan
Mijn maandelijkse termijn bedrag was 95,00 , al jaren lang en ik betaal wat bij aan het einde
Ik heb een vast contract en heb afgelopen jaar veel minder verbruikt
Overzichten van mijn verbruik dat is het enige wat ik per mail ontvang
Ik zit regelmatig in de kou om te besparen en let op al mijn verbruik om mijn maandbedrag zo laag mogelijk te houden
Sinds 2023 heeft Total er ineens 160 van gemaakt ( terwijl mijn eind rekening nog niet eens aan de orde is dit is verder in het jaar )
Ik heb dit alleen op een factuur gekregen in de mail zonder enige uitleg
Het lijkt wel wegpesten ondertussen omdat ik een vast contract heb tot juni 2024
Ik heb het bedrag van 160 daarom ook teruggeboekt vandaag
Ondanks dat ik weet dat ik verplichtingen heb
Dit is gewoon diefstal
Want ik ga niet akkoord met een verhoging zonder enige uitleg en totaal genegeerd wordt door Total
Ik wil het bedrag van 95 euro betalen en vooral omdat ik aantonend minder verbruik het afgelopen jaar

Gewenste oplossing

Telefonisch contract , uitkeg en mijn maand bedrag terug naar het oude
Geboden oplossing
Ik ben opgebeld nadat ik het geld terug had geboekt En heb een nieuw mailadres gekregen waar ik wel direct reactie kreeg
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    AK2021
    Datum
    Nog steeds geen reactie!
    Bijna een week later.
    Ook op hun site weer het klachten formulier ingevuld, nergens komt een reactie

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen