Klacht Total Energie: onder valse voorwendselen een aanbieding doen die meteen bindend is.

Klachtnummer
# 485651
Gebruiker
#EJ2901
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik ben benaderd door een call center wat voor Total Energie werkt en op een agressieve manier benadert. tijdens gesprek heb ik gevraagd of ik nergens aan vast zou zitten en heb gevraagd mij een mail te sturen om dit rustig nat te kunnen lezen. Prompt kreeg ik een sms omdat ze het tarief moesten reserveren en ik 14 dagen bedenktijd zou krijgen. Ik heb het gesprek beëindigt en wil ook op geen enkele manier meer lastig gevallen worden door Total Energie. Ik ga ervan uit dat ik nu nergens toe verplicht ben.

De oplossing

Nagaan of er daadwerkelijk een contract tot stand is gekomen en zo ja, deze met onmiddellijke ingang nietig verklaren.

1 reactie

  1. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Beste EJ

    Wat vervelend om te horen dat je op deze manier bent benaderd. Helaas kan het gebeuren dat er onjuiste informatie kan worden gegeven. Wij betreuren het dat er onjuiste informatie gedeeld wordt en willen voorkomen dat dit vaker gebeurt. Via de webpagina https://www.total-energie.nl/melding-onjuiste-informatie kun je een melding maken, zodat wij dit verder kunnen oppakken.

    Daarnaast heb ik gevraagd of mijn collega’s met je willen meekijken en heb je melding intern uitgezet. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen, zodat we kunnen nagaan of er een contract tot stand is gekomen.

    Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben en anders hoor ik het graag!

    Met vriendelijke groet,
    Anne

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen