Klacht Total Energie: Ongevraagd overgeschreven van Delta naar Total energie

Klachtnummer
# 371160
Gebruiker
Lave
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Total Energie laat mij overgaan naar hun energiemaatschappij, terwijl ik dit nooit aangegeven heb.

De oplossing

Nooit heb ik toestemming gegeven hiervoor, en ik wil dit terugdraaien! Ik zal van de één of andere partij boete moeten betalen.
Al bijna 40 jaar ben ik klant bij Delta en dat wil ik zo houden.

7 reacties

  1. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Ik laat het graag uitzoeken door mijn collega's. Zou u ons in een privé bericht uw gegevens kunnen sturen? Dan kunnen mijn collega's het uitzoeken en contact met u opnemen. Graag ontvangen wij uw e-mailadres, bedrijfsnaam en K.v.K. nummer.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Anne
  2. Auteur
    Lave
    Datum
    Beste Total, Anne

    Mijn gegevens zijn:
    Laura Verwijs
    Dorpsweg 27A 4311AG Bruinisse
    06-53927357
    KVK 70271011
    Geb. Dat. 21-10-1962
    e-mail: lauraverwijs@hotmail.nl
  3. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Hartelijk dank. Ik ga uw klacht doorsturen naar de juiste afdeling. Zij zullen het voor u uitzoeken en nemen contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Anne
  4. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Van mijn collega heb ik vernomen dat wij per mail contact hebben opgenomen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Anne
  5. Auteur
    Lave
    Datum
    Nog steeds ben ik bezig om
    geen klant te worden bij Total Power & gas.
    Ze zeggen dat ik digitaal heb ondertekend, maar niets is mij daarvan bekend.
    Ook ze gaan het nu verder weer oor mij uitzoeken, maar het zit er in dat ik een boete zal moeten betalen van € 400,00.
  6. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Bedankt voor uw bericht. Ik heb het aan mijn collega doorgegeven.
  7. Auteur
    Lave
    Datum
    Inmiddels heb ik besloten om klant te worden bij Total.

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen