Klacht Total Energie: ontbinding

MC

Nadat ons werd verteld dat ze de inhuizing niet in orde konden maken, hebben ze ons via de mail toegezegd om kostenloos het contract te ontbinden zodat wij op zoek konden gaan naar een andere energieleverancier. Er worden toch steeds weer nota's afgeboekt. We hebben al honderd keer aan de lijn gehangen, maar steeds zeggen ze ons toe dat het contract is ontbonden, maar elke keer boeken ze weer geld af.

Directe ontbinding en geen nota's afboeken en herinneringen meer sturen.
ZELF CONTACT OPNEMEN IPV EEN HALF UUR IN DE WACHT!!!!!!!

Geachte heer, mevrouw Heus,

Ik vind dit vervelend om te horen. Wij willen graag uw klacht in behandeling nemen. Graag ontvangen wij eerst uw contactgegevens (e-mailadres en KvK nummer). Kunt u met ons hierover contact opnemen? Op dit moment zijn wij goed bereikbaar via live chat op https://www.total-energie.nl/total-contact. Wij reageren tussen 7 en 23u binnen 1 minuut. Of u kunt via Klachtenkompas een privé bericht achterlaten.

Anthony van Total
    MC
    U kunt ons bereiken op het telefoonnummer dat bij u bekend is. Ik heb het klantnummer doorgegeven. Ik heb géén zin om zelf te bellen of te chatten. Neemt u aub zelf contact met ons op!!
    Total Energie
    Natuurlijk. Wij zullen met u contact opnemen.

Wacht nog steeds!!

Total Energie
    We hebben u gistermiddag gebeld. Uw dochter nam op en gaf aan dat u pas vanochtend bereikbaar zou zijn. We proberen het vandaag nogmaals.
    MC
    Wij wachten nog steeds!! Graag in de ochtend bellen!!

Ook een klacht indienen over Total Energie?