Klacht Total Energie: Opgelicht

Klachtnummer
# 281653
Gebruiker
M&M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Aan de deur een gesprek gehad en de verkoper liet mij weten dat hij mij meer i formatie zou verstrekken. Ik tekende voor de info, maar zei duidelijk dat ik hier npg verder over na moest eenken. Dit was prima, zei de man aan de deur, de handtekening was puur om de informatie te ontvangen.
Verbazingwekkend genoeg zit ik nu al een jaar vast aan dit contract en ik wist hier niet eens can...nu krijg ik ineens rekeningen, terwijl ik dacht dat ik alleen info zou ontvangen. Nu heb ik een druejarig contract!

De oplossing

Ontbinden contract! Dit jaar ik best nog betalen, maar ik wil zsm overstappen naar een normale energiemaatschappij waar ik me goed bij voel!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Total Energie is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen