Klacht Total Energie: Oplichting

Klachtnummer
# 648915
Gebruiker
F.C. Tol
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Telefonisch niet bereikbaar, meerdere pogingen gedaan.

Zij beweren dat ik ben overgestapt naar hen als energieleverancier. Heb echter nooit contact met hen gehad, noch een e-mail brief of iets anders ontvangen. Inmiddels ben ik blijkbaar klant vanaf 1 januari 2023, maar daar kwam ik pas achter door de eindafrekening van mijn (voormalige) energieleverancier. Vooralsnog geen facturen of andere correspondentie ontvangen, zij beschikken ook niet over een bankrekeningnummer.

Wellicht dat zij worden opgelicht door een tussenpersoon maar mijn (voormalige) energieleverancier kan in deze niets voor mij betekenen, bizar zeker nu zij geen enkel bewijs hebben dat sprake is van een overeenkomst.

Gewenste oplossing

Bevestiging aan (voormalige) energieleverancier dat ik geen klant ben omdat nooit een overeenkomst tot stand is gekomen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen