Klacht Total Energie: oplichting

Klachtnummer
# 374173
Gebruiker
boos
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Ik heb ooit een prijsvoorstel gehad van een verkoper en hem verteld dat mijn prijs bij de Nuon veel lager was en dat ik geen gebruik wilde maken van hun diensten dit gesprek vond plaats in Januari/Februari tot mijn verbazing krijg ik van de Nuon een nu een brief dat ik mijn contract bij hun heb opgezegd!!!!!!!!!!!!!!
die oplichters( van Total Gas & Power) want dat zijn het hebben gewoon mijn contract opgezegd.ik moet nu bij hun mijn contract opzeggen en ze willen 125 euro annuleringskosten terwijl ik niks afgesloten heb plus dat ik er inmiddels al een halve dag mee aan het werk ben !!!!!!!!

De oplossing

geen kosten betalen en dat hun gestopt worden met hun malafide praktijken

6 reacties

  1. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Wat vervelend om te horen.
    Ik heb dit meteen doorgegeven aan mijn collega van de correcte afdeling hiervoor.

    U hoort zo spoedig mogelijk van ons.

    Met vriendelijke groeten,

    Sarah
  2. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Mijn collega heeft het ondertussen opgepakt en als het goed is heeft u ondertussen meerdere e-mails hierover ontvangen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet
    Emelie
  3. Auteur
    boos
    Datum
    Ja dat klopt maar nog steeds geen duidelijk antwoord , volgens je collega heb ik dit online geregeld maar ik heb nooit iets afgesloten met jullie . Ik heb mijn mailbox nagekeken maar ook nooit
    iets van jullie ontvangen of ik wel of niet klant wil
    worden bij jullie dus dit vind ik wel heel vaag !!!!
    En waarom sluit ik een contract met jullie af dat pas na een half jaar ingaat terwijl ik een contract heb bij een ander.
    Ik heb al eerder aangegeven dat iemand mij een voorstel heeft gedaan waar ik geen gebruik van wilde maken omdat
    de prijs die ik bij de Nuon betaal goedkoper is !!!!!
    Dus nogmaals degene die voor dit voor jullie verkoopt
    besodemietert de boel dus nogmaals ik betaal geen boete want ik heb niks afgesloten .

  4. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Ik heb mijn collega nogmaals verzocht om contact met u op te nemen. Zodra er een update is zullen we die hier posten.

    Met vriendelijke groet,
  5. Auteur
    boos
    Datum
    Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    nogmaals ik heb juli vorig jaar een contract afgesloten bij de Nuon en dan zou ik volgens Total in augustus 2018 (1 maand later )een contract aangaan bij jullie voor 4 jaar
  6. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Onze excuses voor de vertraging. Ik zal het nogmaals bij mijn collega onder de aandacht brengen met het verzoek zo snel mogelijk contact met u op te nemen.

    Met vriendelijke groet
    Emelie

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Total Energie?