Klacht Total Energie: Oplichting
Details
Klacht
Wat een kutbedrijf energiekosten van €250 naar €1059 geen contact mee te krijgen 10 Januari overgestapt naar Frank energie.Eindafrekening laat op zich wachten we moesten voor 10 dagen in januari nog rond de €500 betalen we geven aan zorg maar eerst voor de eindafrekening dan kijken we verder.
Gister eindafrekening gehad veelste laat meteen die €44 betaald (en dus niet €500 wat hun zeiden)
Dus we dachten zo we zijn er eindelijk vanaf krijgen we een half uur later een mail van een incassobureau met dus het bedrag van €500 plus hun kosten en rente komt er €80 bovenop.
Ze zijn dus wel snel met een incasso te sturen maar onze eindafrekening waar we uiteindelijk maar €44 voor bij moeten betalen niet.
Waardeloos bedrijf
Gewenste oplossing
Contact met de juiste persoon- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.