Klacht Total Energie: Oplichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 653086
Gebruiker
Dwmbekisting
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Wat een kutbedrijf energiekosten van €250 naar €1059 geen contact mee te krijgen 10 Januari overgestapt naar Frank energie.
Eindafrekening laat op zich wachten we moesten voor 10 dagen in januari nog rond de €500 betalen we geven aan zorg maar eerst voor de eindafrekening dan kijken we verder.
Gister eindafrekening gehad veelste laat meteen die €44 betaald (en dus niet €500 wat hun zeiden)
Dus we dachten zo we zijn er eindelijk vanaf krijgen we een half uur later een mail van een incassobureau met dus het bedrag van €500 plus hun kosten en rente komt er €80 bovenop.
Ze zijn dus wel snel met een incasso te sturen maar onze eindafrekening waar we uiteindelijk maar €44 voor bij moeten betalen niet.
Waardeloos bedrijf

Gewenste oplossing

Contact met de juiste persoon
Geboden oplossing
Nog steeds geen reactie ontvangen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Dwmbekisting
    Datum
    Nog steeds niet opgelost !!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen