Klacht Total Energie: Oplichting

Mama.is.boos

Misleidende verkoop. Per 1 november 2019 zouden we dan toch klant worden en dat zou ons veel voordeel opleveren aangezien we nu een bedrijf hadden. Bij mijn vorige en nu weer huidige leverancier (budget energie aanrader!) Krijgen wij elke jaar tussen de 800/1000 euro terug aan te veel betaalde nota's daar gaan wij van op vakantie. Ons vaste bedrag dat wij willen betalen is 200 per maand dat is veel te veel maar wel een lekker spaarpotje dus graag zo houden dachten we. Meteen de eerste maand was onze rekening boven de 200 maar goed ik dacht vast nog aansluitkosten of iets, we kijken het aan. 2de maand weer dik boven de 200 en dat terwijl wij 2 weken op vakantie waren! De maand erop gingen wij verbouwen heeft ons huis 3 weken leeg gestaan met de meter/stroom ect geheel afgesloten! En toch weer boven de 200 euro moeten betalen. Dus is absurd en gewoonweg ONMOGELIJK! meteen geregeld om over te stappen. Nu hebben ze gewoon 500! Euro ongevraagd afgeschreven onder het mom van eindafrekening. IK HOOR GELD TOE TE KRIJGEN IPV TE BETALEN! Het klopt van geen kant.. deze maand een verbruiksnota ontvangen van weer mijn huidige leverancier en wat denk je we hoefte maar 115 euro te betalen. Vertel mij maar even waar jullie deze bedragen en standen dan vandaan hebben want het klopt aan geen kant. Overigens zijn ze vreselijk in de communicatie. NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT met dit bedrijf in zee gaan.. OPLICHTERS!

Wij willen gespecificeerde nota's ontvangen met niet alleen de zogenaamde verbruikskosten maar de exacte meterstanden ect. We hebben een slimme meter dus ik zie graag van elke maand de meterstanden terug. En niet geheel onbelangrijk wij willen ons geld terug!

Total Energie
    Beste Amanda,

Wat vervelend om te horen dat je niet van deze kosten op de hoogte was. Ik heb gevraagd of mijn collega's met je willen meekijken en heb je melding intern uitgezet. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met je opgenomen. Als de contactgegevens van je Klachtenkompas-account niet meer up to date zijn, vragen we je om zelf even contact op te nemen met ons. Dat kan via één van deze mogelijkheden: https://www.total-energie.nl/contact.

Ik hoop je zo voldoende geholpen te hebben en anders hoor ik het natuurlijk graag.

Anne

Ook een klacht indienen over Total Energie?