Klacht Total Energie: Oplichting
Details
Klacht
Misleidende verkoop. Per 1 november 2019 zouden we dan toch klant worden en dat zou ons veel voordeel opleveren aangezien we nu een bedrijf hadden. Bij mijn vorige en nu weer huidige leverancier (budget energie aanrader!) Krijgen wij elke jaar tussen de 800/1000 euro terug aan te veel betaalde nota's daar gaan wij van op vakantie. Ons vaste bedrag dat wij willen betalen is 200 per maand dat is veel te veel maar wel een lekker spaarpotje dus graag zo houden dachten we. Meteen de eerste maand was onze rekening boven de 200 maar goed ik dacht vast nog aansluitkosten of iets, we kijken het aan. 2de maand weer dik boven de 200 en dat terwijl wij 2 weken op vakantie waren! De maand erop gingen wij verbouwen heeft ons huis 3 weken leeg gestaan met de meter/stroom ect geheel afgesloten! En toch weer boven de 200 euro moeten betalen. Dus is absurd en gewoonweg ONMOGELIJK! meteen geregeld om over te stappen. Nu hebben ze gewoon 500! Euro ongevraagd afgeschreven onder het mom van eindafrekening. IK HOOR GELD TOE TE KRIJGEN IPV TE BETALEN! Het klopt van geen kant.. deze maand een verbruiksnota ontvangen van weer mijn huidige leverancier en wat denk je we hoefte maar 115 euro te betalen. Vertel mij maar even waar jullie deze bedragen en standen dan vandaan hebben want het klopt aan geen kant. Overigens zijn ze vreselijk in de communicatie. NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT met dit bedrijf in zee gaan.. OPLICHTERS!Gewenste oplossing
Wij willen gespecificeerde nota's ontvangen met niet alleen de zogenaamde verbruikskosten maar de exacte meterstanden ect. We hebben een slimme meter dus ik zie graag van elke maand de meterstanden terug. En niet geheel onbelangrijk wij willen ons geld terug!De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.