Klacht Total Energie: puinhoop

sad Niet opgelost
# 320340
Flora

Na een telefoontje van het Nationaal Bespaar Collectief, ben ik overgestapt naar deze energieleverancier. Als zelfstandig ondernemer zou ik hier 30 euro op mijn maandelijkse energienota kunnen besparen. Dit bleek dus niet waar te zijn, ik ben nu zelfs 90 euro duurder uit. Het betalingsverkeer is een drama, er zou iedere maand automatisch afgeschreven worden, dat gebeurt - achteraf gelukkig- niet. Verder is de debiteurenadministratie een puinhoop. De factuur zou op 19 augustus voldaan moeten zijn. Ik kreeg de 14de een aanmaning met meteen de mededeling als ik niet onmiddellijk zou betalen, dan ging er nog eens 48,00 euro bovenop. Ik heb dus meteen betaald. Vervolgens kreeg ik 27 augustus een telefoontje van de debiteurenman. Of ik maar even die factuur wilde betalen. Het werd nagekeken en hij kon zien dat er inderdaad betaald was. Vandaag, 30 augustus kijk ik in mijn mailbox. Een factuur van Total, vehoogd met 48 euro boete en een dreigement met de deurwaarder als ik niet onmiddellijk betaal. Ik ben er zó ontzettend klaar mee :(

Zorgen dat de boel in orde komt, ik wil terug naar mijn oude leverancier, zonder die achterlijke exhorbitant hoge boete. En ik wil excuus. Omdat ze er zo'n puinhoop van maken, en mijn gemoedsrust verstoren. En iedere keer nét voor het weekend.

Total Energie
    Geachte mevrouw Lelie-Janssen,

Ik vind dit heel vervelend om te horen. Ik ga voor u kijken wat ik voor u kan doen en proberen zo snel mogelijk toch een oplossing voor u regelen. Graag ontvangen wij eerst uw contactgegevens (KvK nummer en e-mailadres). Kunt u met ons hierover contact opnemen? Dan kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Op dit moment zijn wij goed bereikbaar via live chat op https://www.total-energie.nl/total-contact. Wij reageren tussen 7 en 23u binnen 1 minuut.

U kunt ook via Klachtenkompas een privé bericht met uw gegevens achterlaten.

Mark
    Total Energie
    Dank u. Wij zullen er werk van maken. U hoort snel van ons.

Flora
Geen idee, ik heb er niets meer van gehoord. Ben inmiddels overgestapt naar een andere leverancier. Met betaling van de torenhoge boete....

Ook een klacht indienen over Total Energie?