Klacht Total Energie: Slechte verwerking van administratieve wijzigingen, blijven bellen zonder naar uitleg te luisteren

mamaisboos

Na overstap naar Total van onszelf en onze zoon en schoondochter heeft het vier maanden, vele telefoontjes en 4 sepaformulieren geduurd eer ze van onze rekening alleen ons voorschot afschreven en niet zowel het voorschot van ons als van onze zoon en schoondochter. Na hun verhuizing begon het gedoe weer. Wij waren geen klant meer maar het bedrag van zoon en schoondochter werd weer bij ons afgeschreven. Gebeld en bedragen teruggeboekt. Nu krijgen wij steeds telefoon over onbetaalde rekeningen, en dreigen ze onze zoon en schoondochter met incassokosten. Maar zij kregen geen rekening dus konden ze ook niet betalen. De administratie is daar verre van op orde. Telefoonnummers die je doorgeeft worden niet genoteerd of iets dergelijks want ze blijven bellen naar ons met hetzelfde verhaal en hoe vaak je ook uitlegt hoe het zit, ze lijken het niet te (willen) snappen. Zij maken ergens een fout maar herstellen is er niet bij en de klant krijgt de schuld.

Ik wil dat mijn gegevens verwijderd worden uit hun bestand en dat ze eindelijk eens in al hun profielen de juiste gegevens noteren.
Daarnaast vind ik dat ze geen kosten in rekening mogen brengen wegens 'wanbetaling' als dit het gevolg is van hun eigen slordigheid/fout/nonchalance of wat het ook maar is.

Total Energie
    Wat vervelend om te horen. Naar aanleiding van de chat die u vandaag heeft gehad op onze website, heb ik deze situatie reeds aan het team voorgelegd. We zullen dit uitzoeken en nemen spoedig contact met u op om tot een oplossing te komen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hugo

Ook een klacht indienen over Total Energie?