Opgelost door Total Energie: Terugbetaling eindafrekening is ver over de toegestane termijn.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 635837
Gebruiker
Gebruiker1621857703
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Total Energie

Terugbetaling eindafrekening

Total Energie gaat heel slordig om met de termijnen voor een eindafrekening. Ze stellen zelf 6 weken, maar wij hebben meer dan 10 weken moeten wachten. Vervolgens stellen ze dat de terugbetaling van het voorschot tussen de 6 tot 8 weken duurt. Gerekend vanaf het moment dat ze zelf 4 weken te laat zijn. Dat lijkt me nogal onredelijk. Wij moeten dus 18 weken wachten tot we het door ons teveel betaalde geld kunnen ontvangen. Deze termen hanteren ze ook niet als je moet betalen. Heeft dit bedrijf wel door dat het voor veel mensen een hele zware periode is? Je kunt ze niet bellen en op een contactformulier wordt niet geantwoord.

Klantnummer 74470

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf per direct het verschuldigde geld overmaakt
Geboden oplossing
Het geld is eindelijk binnen, 6 dagen voor de deadline.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Gebruiker1621857703
    Datum
    Typisch, niet reageren. Bot en onzorgvuldig. We hebben eetgeving nodig die dit soort eanprakrijken tegengaat.
  2. Auteur
    Gebruiker1621857703
    Datum
    Nog steeds geen bericht!! Waarom eigenlijk niet? Gewoon onfatsoen? Gebrekkig management? Of gewoon omdat er geen sancties zijn?
  3. Auteur
    Gebruiker1621857703
    Datum
    Nog steeds niets gehoord of gezien! Ik denk dat het opzet is. Wat een slecht geleid bedrijf!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen