Klacht Total Energie: Verkeerd voorgelicht en zwaar opgelicht

Klachtnummer
# 320891
Gebruiker
Marian Meijer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ondanks ik heel duidelijk gezegd heb dat
Ik bij mijn oude energieleverancier wilde blijven. En zei mij dit garandeerde maar alleen mijn contract zakelijk zouden maken wat mij honderden euro’s zou schelen, zit ik nu met allerlei kosten en hogere contracten. Voel me echt zwaar belazerd.

De oplossing

Wil dat het contract met Total ontbonden wordt en de
Opzegkosten bij mijn oude leverancier vergoed worden

3 reacties

  1. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Meijer,

    Ik vind dit heel vervelend om te horen. Ik ga voor u kijken wat ik voor u kan doen en proberen zo snel mogelijk toch een oplossing voor u regelen. Graag ontvangen wij eerst uw contactgegevens (KvK nummer en e-mailadres). Kunt u met ons hierover contact opnemen? Dan kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Op dit moment zijn wij goed bereikbaar via live chat op https://www.total-energie.nl/total-contact. Wij reageren tussen 7 en 23u binnen 1 minuut.

    U kunt ook via Klachtenkompas een privé bericht met uw gegevens achterlaten.

    Met vriendelijke groet,

    Mark
  2. Auteur
    Marian Meijer
    Datum
    Nog niks gehoord
  3. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Geachte mevrouw Meijer,

    Heeft u met ons contact opgenomen via live chat? We hebben namelijk van u nog niet uw contactgegevens (KvK nummer en e-mailadres) mogen ontvangen om u verder te kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Anthony

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen