Klacht Total Energie: Verkeerd voorgelicht en zwaar opgelicht

# 320891
Marian Meijer

Ondanks ik heel duidelijk gezegd heb dat
Ik bij mijn oude energieleverancier wilde blijven. En zei mij dit garandeerde maar alleen mijn contract zakelijk zouden maken wat mij honderden euro’s zou schelen, zit ik nu met allerlei kosten en hogere contracten. Voel me echt zwaar belazerd.

Wil dat het contract met Total ontbonden wordt en de
Opzegkosten bij mijn oude leverancier vergoed worden

Total Energie
    Geachte heer/mevrouw Meijer,

Ik vind dit heel vervelend om te horen. Ik ga voor u kijken wat ik voor u kan doen en proberen zo snel mogelijk toch een oplossing voor u regelen. Graag ontvangen wij eerst uw contactgegevens (KvK nummer en e-mailadres). Kunt u met ons hierover contact opnemen? Dan kunnen wij uw klacht in behandeling nemen. Op dit moment zijn wij goed bereikbaar via live chat op https://www.total-energie.nl/total-contact. Wij reageren tussen 7 en 23u binnen 1 minuut.

U kunt ook via Klachtenkompas een privé bericht met uw gegevens achterlaten.

Mark
    Marian Meijer
    Nog niks gehoord
    Total Energie
    Geachte mevrouw Meijer,

Heeft u met ons contact opgenomen via live chat? We hebben namelijk van u nog niet uw contactgegevens (KvK nummer en e-mailadres) mogen ontvangen om u verder te kunnen helpen.

Anthony

Ook een klacht indienen over Total Energie?