Klacht Total Energie: Waarom zo lang wachten met telofonie.

Klachtnummer
# 337017
Gebruiker
lock21J
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij deze is mijn klacht dat u per telefoon onbereikbaar ben ik heb op deze manier het vertrouwen in u organisatie verloren omdat ik een exstra aanmelding wilde doen en een wijziging aan te melden in het betaling verkeer. ( nummer wijziging )
Graag zie ik mijn lopende contracten per mail nogmaals verschijnen om deze in te zien omdat ik het een goed idee vind om over te stappen naar mijn oude leverancier waar ik nooit een probleem had. graag uw reactie op mijn schrijven. swj.duinmaier@hetnet.nl relatie nummer154337

De oplossing

Met spoed contact op nemen met mijn per telefoon 0651084006

2 reacties

  1. Auteur
    Total Energie
    Datum
    Beste Dhr. / Mevr. Duinmaijer.

    Onze welgemeende excuses voor de enorme drukte op het moment. Dit is niet hoe wij het willen zien bij Tot al en we doen er dan ook alles aan om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Ik zal er ook voor zorgen dat een van mijn collega's gaat kijken met u naar een oplossing. Hiervoor noteer ik graag nog uw bedrijfsnaam. Dan zal ik het meteen voor u doorzetten.
  2. Auteur
    lock21J
    Datum
    Bouw en onderhouds bedrijf S.Duinmaijer

Ook een klacht indienen over Total Energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen