Klacht Total: De gestolen Powerpoints

Hhoorn

Ruim 20 jaar heb ik getankt bij de dure Total-pomp bij mij in de buurt. Ik heb meer 19.000 power points op de kaart staan.
Vorig jaar ben ik verhuisd en heb ik mijn auto verkocht. Een paar maanden geleden ontdekte ik toevallig dat ik mijn kaart moet omwisselen voor een nieuwe. Nooit een bericht over gehad, niet per brief, niet per e-mail, niet per telefoon. Maar bij mijn “oude” benzinepomp vertelde men mij laconiek dat omwisselen niet meer mogelijk is en dat al mijn 19.000 punten zijn ingepikt.
Total blijkt in de loop van de tijd de algemene voorwaarden te hebben veranderd. Opnieuw zonder mij daarvan op de hoogte te brengen. Ik begrijp dat ze zich het recht toe-eigenen om de gespaarde punten na een jaar af te pakken als ik in dat jaar niet bij Total tank. Lastig als je geen auto meer hebt.
Ik voel mij als trouwe klant dan ook ernstig benadeeld. Volgens klantenservice van Total is er niks aan te doen. “Dat zijn nu eenmaal de regels, meneer.”

Ik wil dat mijn gespaarde punten alsnog worden omgezet naar het nieuwe systeem.

Wij vinden dat Total hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Total?