Klacht Total: Erg veel last van de zeer felle buitenverlichting Benzinepomp Total/Lisse

KlaasHendrik

Zeer veel last buitenverlichting benzinepomp "De Blinkerd" te Lisse
Ik ben inmiddels 1 jaar bezig om een oplossing aan total te vragen om geen overlast meer te hebben van dit soort verlichting.
De communicatie van Total is er sinds maart niet meer. Ik begrijp hier niets van.
Ik heb een zeer serieuze klacht en ik verneem nooit meer iets, hoe kan dit nu?
Laatste email van mij is van 25 November ook geen response.
Het komt bij mij over als zoiets van "Wij hebben een nieuwe huisstijl en wat kan ons nu als bedrijf een zeurende bewoner schelen, of deze hier last van heeft.
Kunt u er voor zorgen, dat de verlichting van de pomp als de openbare verlichting van de randweg uitgaat ook uitgaat en pas aangaat als de openbare verlichting weer aangaat.
Stelt u zich eens voor, dat u vanuit uw woonkamer de hele tijd naar een fel rood verlichte luifel kijkt , andere felle verlichting en het fel verlichte prijzentableau.
Volgens mij zal u dit ook niet prettig vinden.
Ik hoop dat er op een goede manier met mij gecommuniceerd gaat worden en dat Total niet alleen aan bedrijfsbelang denkt , maar ook eens aan de mensen die hinder van de felle verlichting ondervinden.
Ik stuur 2 bijlagen mee, die ik al eens naar u heb gestuurd.

Hoogachtend,
K.H. Westra

Niet meer deze zeer felle buitenverlichting gebruiken, maar een redelijke oplossing vanuit Total.

Wij vinden dat Total hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Total?