Klacht Total: ingeluisd op het pompstation door geen keuze voor normaal ongelood 95 en groene kleur.

Annebeis

Erin geluisd bij tankstation Total. Op de pomp was alleen excellent benzine en diesel te krijgen. De ongelood 95 Excellent was groen, net zoals bij andere benzine pompen. Ik kwijt bij de kassa erachter dat ik dat getankt had. Want ik kon niet betalen met de tankpas van de leasemaatschappij, die vergoeden alleen normale ongelood 95.
De normale ongelood zat wel op andere pompen die is wit met groene letter.
Ze luizen de klanten er in, je moet dus goed lezen maar dat doe je als je moet kiezen, ik had alleen de keuze diesel of ongelood 95 dus koos ik voor de laatste.
Ik volg me zo genaaid, ik krijg wel het verschil weer terug zeiden ze bij de kassa (dit gebeurd dus vaker) en nu maar hopen dat we het ook bij de leasemaatschappij weer terugkrijgen. 100,- voor schieten is net niets. en dan al het gedoe er omheen. Het klachtenrformulier van Total werkt niet (goed) op de Ipad dus 3x ter vergeefs ingevuld....

oplossing is dat ze op elke pomp de normale ongelood 95.
èn dan ik het verschil in geld terug krijg en een bon voor in te dienen.

Wij vinden dat Total hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Total?