Klacht Total: Power Points Spaarpas alle spaarpunten verwijderd.

Tiny

Heb in een dikke 10 jaar ongeveer 26000 punten verzameld met tanken bij Total.
Daar de punten voor 1 mei verzilverd of op een andere pas gezet moeten worden heb ik 3 maal een mail gestuurd naar Total waar ik dit moest doen? Dit omdat de pomp waar ik altijd tank niet meer bemand is en waar ik dit het beste kan laten doen.
Elke keer als antwoord, binnen een week krijgt u antwoord. ( mooi niet dus.)
Daar ik op de site van Total zag dat dit nog maar mogelijk is tot 1 mei, ben ik zelf maar de dichts bijzijnde bemande Total pomp gaan zoeken. ( niks dan lof voor deze mensen die mij echt wilde helpen en dit ook geen stijl vonden Total pomp in gemeente Veghel).Deze mensen hebben gebeld naar het Total kantoor,en kregen als antwoord dat deze pas al 2 jaar niet is gebruikt,en alle punten daarom maar gewist zijn.Heb 2de Paasdag nog getankt, maar omdat deze pomp onbemand is kun je geen punten met deze pas bijschrijven is het NORMAAL om zo BEHANDELD te worden na al die jaren. mvg. M.J.v.Uden

Natuurlijk mijn gespaarde punten terug gezet op een andere pas die wel geldig is.
En in het vervolg een beetje meer respect voor zulke trouwe klanten.
Doet me echt zeer dat de maatschappij waar in we leven, steeds harder en onpersoonlijker wordt. Is ons zo niet geleerd om zo met mensen om te gaan!

Wij vinden dat Total hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Total?