Klacht Total: total en naheffingskosten brandstof.

Georg

ik ben gaan tanken bij de total in de ruwaard te Oss. ik heb hierbij voor 30 euro brandstof getankt.ik ben daarna naar binnen gelopen om te betalen en heb de medewerker gevraagd om nog 2 pakjes shag en 2 pakjes vloei.ik heb het bedrag gepind en niet op het bedrag gelet.hierna ben ik netjes weggegaan.enige tijd later ontvang ik een brief van pb tankcollect waarin ze mij mededelen dat ik niet betaalt had voor de brandstof.ben het gaan nakijken op mijn rekening en dat klopte. de rekening bedraagt hierbij 30 euro brandstof kosten en 48,45 euro extra kosten.ik ben hierop meteen naar het betreffende tankstation gereden om te vragen naar de manager, of iemand die erover gaat. ik kreeg te horen dat de manager op vakantie is en niemand anders mij verder kon helpen,hierna ben ik contact gaan zoeken met pb tankcollect en kreeg van een werknemer te horen dat wij als burgers van nederland zelf verantwoordelijk zijn of wij het gehele bedrag betaalt hebben.ze konden niks verder voor me betekenen.

ik zou graag willen dat ik de brandstof kosten van 30 euro moet vergoeden omdat ik deze gewoon getankt heb.
ik wil niet de extra incasso toegevoegde kosten vergoeden van 48,45 euro.

ik kom bij dit tankstation al ruim 10 jaar tanken zonder probleem.
ik zou graag een excuses willen van het bedrijf total omdat ik van het kastje naar de muur gestuurd werd.
ik ben ook van mening dat de medewerker hiervoor ook verantwoordelijk is want deze heeft in haar diensttijd niet opgelet.
kom ik de shop niet ingelopen zou ik zeggen dat ze gelijk hebben, maar ik ben netjes gaan afrekenen.

Hopend op een goede afloop.

Wij vinden dat Total hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Total?