Klacht Total: Total heeft tijdens het spel de regels veranderd

E.J. Boerma

In juli 2017 heb ik Total Happy Fuel kaarten aangeschaft voor een bedrag van 900 E. Ik had goede ervaringen met de Total Happy Fuel kaarten, die ik eerder had aangeschaft. Ik kon deze kaarten inwisselen bij bemande en onbemande tankstations van Total door heel Nederland. Echter in de loop van 2017 kon ik de kaarten steeds minder gebruiken. De gemoderniseerde onbemande stations accepteerden deze kaarten niet meer. Het werd steeds moeilijker om de kaarten te gebruiken. Het leidde er toe dat ik een aantal keren andere betaalmiddelen moest inzetten om verder te kunnen.Navraag bij een exploitant van een station bevestigde mijn vermoedens, de nieuwe pompen accepteerden de kaarten niet. Sindsdien heb ik veel en vaak moeten omrijden om de passen te gebruiken bij een bemand tankstation. Ik dien een klacht in omdat tijdens het spel de regels zijn veranderd. Ik ben door Total niet op de hoogte gebracht van het feit dat door de installatie van nieuwe pompen deze passen onbruikbaar zouden worden. Als ik had geweten dat het onmogelijk is om de passen te gebruiken op onbemande stations, had ik deze passen nooit aangeschaft. Tot overmaat van ramp was de verval datum voor de passen 18 februari 2018. Ik heb nog 600 E ongebruikte passen in mijn bezit. Ik zou graag een regeling treffen met Total.
Ik heb 2 keer contact gehad met Total. In februari 2018 heb ik op verzoek van Total de pasnummers ingestuurd. Daar heb ik nooit reactie opgehad.

Ik zou graag een regeling treffen met Total over de niet gebruikte passen.

Wij vinden dat Total hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Total?